3 månader

Igår, för tre månader sen vid klockan nio på kvällen var jag nog lyckligast i världen, jag fick uppleva något jag aldrig trodde jag skulle få göra. Vårat älskade Bollnäs GIF blev klar för SM final, de ögonblicket de är något jag aldrig glömmer ( dock är en del glömt, fick någon form av blackout) Jag minns att vi skrek och skrek och skrek. Hoppas och studsade och skrek. Men jag minns inte om vi satt eller stod upp under straffen, men de är skit samma, den glädjen jag och många andra kände då. De går nästan inte att beskriva, men just då så älskade jag nog hela världen, till och med mina värsta ovänner. De är inte ofta man kan säga det. Men just då kändes de så.
Vi hoppade runt i Göranssons arena, skrattade och skrek.
Direkt när vi kom ut och hade lugnat oss lite så började vi jaga någon som kunde boka biljetter åt oss, de var fixat väldigt fort och de var så jävla skönt. En perfekt kväll. Vi lämnade parkeringen sist av alla, på vägen hem så fattade jag fortfarande inte vad som hade hänt, sen sjönk de in.
Världens bästa Bollnäs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback