jag hatar mitt jävla knä!

Blir nog inte så många timmars sömn inatt eftersom mitt jävla högerknä har ballat ur totalt, gör jävligt ont! De är ju för fan i vänster jag har gjort illa mig.. De här är tacken för att man försöker vara duktig och gå ut och gå, då får man ont i knäet dom en jävla pissapa. Nä nu ska jag försöka sova, så ska jag upp och fixa lite smått med bilen och tvätta en jävla massa. Har alltid sagt att jag inte har nå kläder, men jag har fel jag har fyllt en garderob och en byrå sen har jag två överfulla fotöljer också, känns bra! Men nu vill jag till ikea och köpa hem en Malm! :)
Förresten så följde jag Johannas råd idag och tog moppen ner till biblioteket och lånade lite böcker för att lägga mig ute i solen och läsa, tror ni inte att den jävla solen som fanns försvinner eller?!
Skit kul!
Så nu tänker jag ta och hugga av mitt högra ben sen ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback