lista

Senaste
1. Mening du sa: godnatt
2. Personen du pratade med: pappa
3. Du fick sms av: Lina
Idag
5. Kläder: Mys kläder
6. Va dagen bättre än igår? yes.. :)
Imorgon
7. Är det: söndag (måndag för att vara noga ;))
8. Planer: Har inga, just nu iaf. 
Favorit
10. Nummer: 4, 14
11. Färg: olika
12. Årstid: Sommar eller vinter
Frågor & svar
13. Saknar du någon? Mormor, Morfar, Farmor och Farfar <3
14. Humör för tillfället: Seg, trött
15. Det första du gjorde på morgonen idag: pratade pappa
16. Vad åt du sist? godis
17. Vad irriterar du dig på? Lögner, falska människor.
19. Vem tänker du på just nu? en person vars namn jag inte ska nämna. 
20. Tror du att personen tänker på dig med? kanske det?
21. Vart reste du sist? Edsbyn
22. Vad gjorde du igår kväll? Kollade på film med stina.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma enligt de flesta, men pappa enligt vissa. 
24. Ler du ofta? nja. 
25.Välj en (kärlek,skönhet,kreativitet): Hm, svårt de där.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? oftast
27. I vems säng sov du inatt? Min.
28. Vilken färg har din tröja? Svart
Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? inte speciellt ofta, men de hoppar väl en heldel grodor ur munnen på mig, så att säga haha :P
Lycka
32. Är du en glad person? ja, oftast. 
33. Vad gör dig glad? Olika.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nja.. vet inte. 
36. Kan musik göra dig glad? Alltid.
Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? ja.
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? ja. 
34. Vem kysste du senast?...
39. Har du en flick/pojkvän? Nej.
40. Är du nöjd med det? Ja.
41. Är du kär? nej
Hat
42. Vem hatar du verkligen? Hata är ett starkt ord, hatade jag någon skulle jag inte skriva ut det här. 
43. Gjort en hat-lista? de gjorde man väl som liten? haha. 
44. Är du en mobbare? NEJ
45. har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? jaa, hahaha
46. Har du blivit sviken någon gång? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback