Något att göra

Så fort Pappa får semester så ska vi börja fixa med min bil, måste ju passa på att lära mig någonting om bilar nu jag också när jag har en egen. Lite små pill som ska göras och så ska vi byta gångjärn i en dörr. 
(Klicka för större bilder)
 
Byta gångjärn i ena framdörren. 
Se till så att vänstra bakdörren går att öppna från insidan. 
De här hatar jag, bilen är knappt rostig någon annanstans, men här bak är den det. Men de ska jag fixa sa pappa :).
Fixa listerna så att de inte behöver sitta silvertejp där men, det som inte går att laga med silvertejp är trasigt haha :)
De här stör jag också mig på, dock sa pappa att de är satans dyrt att köpa ny, kostade omkring 2000kr när han köpte en till sin bil. Dom pengarna har jag inte så då får den se ut sådär tills vidare. 
Så ska vi ta ett handtag från en av bilarna som stor i Mo, måste ju kunna andra ställning på sättet haha :)
ÅHHH vilket kul inlägg de här blev för alla som är helt ointresserade haha, men jag blir iallafall inte sysslolös tills jag ska börja jobba i mitten av Juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback